REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Zakir KAYA:Basın mensupları için Hatırlatma saygı ile .

Belediye Seçimleri tam başlarken açıkça yazma cesaretim var .
Tarafsızım tüm gazetecilerde tarafsız olmalı diye düşünüyorum .Bu sebep den bu yazımı yazma gereği duydum değerli saygıdeğer gazetecilerin olduğununda biliyorum .
Lafım gazeteciliği değersiz yapanlar elbette bu işin okulunu bitirenler gazeteciyim diye yazıyorlar ama okulun dışında da vicdan çok önemli... Bu işte on okul bitirirse bile halkın gözünde tarafsız olmayı beceremeyenler sadece çocuklarına bırakacakları miras utanç olarak kayıtlara geçecektir sonu kötü hatıralardan oluşacak bir utanç vesikasıdır...! Kaya Haber Ajansı tüm partilere aynı mesafededir .Şahsım olarak tamamen tarafsız olduğumu ifade ediyorum 30 site ve 4 TV ile her parti bizim için eşit mesafededir ...!Yüreği yeten medya guruplarının da bu açıklamaları yapmaları ve bağımsız tarafsız gazeteci olduklarını açıklamalarını bekliyorum ,
Tarafsız ve bağımsız olamayan basın kuruluşları ve taraflı gazeteci arkadaşlar HATIRLATALIM BİLSİNLER Kİ...!
.Büyük olan Allah dır ve sonra Halk'dır İnan'ın halkın gözünden düşmemek için bu son şansınız olabilir ,,,,
Büyük gazeteci olmak halkın gazetecisi olmak için tarafsızlığınızı açıkça yazın ve Rüştü''nüzü ispatlayın.....! Tarafsız ve bağımsız gazeteci olduğunuzu ilan edin Çoğunuz bu yazdıklarımın ne anlama geldiğini çok iyi biliyorsunuz ve bıyık altından güldüğünüzü ve bazılarınızın yüreğinin acıdığını da tahmin ediyorum gerçek gazetecilerin bana katıldığının da farkındayım...!
Kampanya almak reklam almak pek tabii medyada işin gereği bu konuda tanıtım olabilir buna itirazımız yersiz olur elbette ama tarafsızlık çok önemlidir.... Göze alıp gazeteci mıyız kalemimiz ne kadar keskin bir gözden geçirelim..!
Açıkça ifade etmeliyim ki bir hakim ne kadar tarafsız olmak zorunda ise bir gazeteci en az o kadar tarafsız olmak zorundadır...!

Hatırlatma saygı ile .
Bağımsız,Tarafsız Halkın Gazetecisi Zakir Kaya ...KHA-İZMİR

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.