REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Burçak Karataş :İMKANSIZ

İMKANSIZ
Bağrıma taş basalı çok oldu imansız
Yoklugum yaramış adam olmuşsun kansız
Yıllarca yüreğinde bitkisel yattım cansız
Geçmişime gömdügum geleceğin imkansız
Çığ düşürdün yüreğe karla ovup yaşattım
Uçuşan hayallere boncuklardan kuş yaptım
Biraz zorlandım ama o sayfayı kapattım
Geçmişime gömdüğüm geleceğin imkansız
Sana o kaderinin en değerli lütfuydum
Bilseydin yüreginde sevdaydım ah tutkuydum
O veda hutbesinin en acıklı nutkuydum
Geçmişime gömdügum geleceğin imkansız
Saf zavallı gördüğün duyguları taşladın
Ele verdiğin kalpde öyle beni dışladın
Yoksa saksımı düştü sevmeyemi başladın
Geçmişime gömdügum geleceğin imkansız
Kul Burçağın gönlünü aşka mezar eyledin
Cehennemin dibini her bakışda boyladım
Sabrımın bam teline değme dedim elledin
Geçmişime gömdügum geleceğin imkansız
Burçak 
Karataş-KHA İST.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.