REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Uzun aradan sonra yüz yüze eğitim heyecanı! Ve kapılarını açtı...

 Uzun aradan sonra yüz yüze eğitim heyecanı! Ve kapılarını açtı...


Türkiye genelinde anaokulu ve ilkokul birinci sınıflarda uyum eğitimi başladı. Çocuklar kadar ailelerinin de heyecanlı olduğunu belirten Velilerden Süleyman Akoğlu, "Heyecanımız büyük, sabah 06.00'da kalktık. Defter ve kitapların hazırlıkları yapıldı. Bu heyecanı biz de yaşadık açıkçası." şeklinde konuştu.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle geçen eğitim döneminde zaman zaman kapanan okullar, yüz yüze eğitim için kapılarını açtı.

Edirne'de öğrenim görecekleri okullara aileleriyle gelen minik öğrenciler, okula başlamanın mutluluğunu yaşadı.

Öğrenciler okul bahçesinde düzenlenen bayrak töreninin ardından ders başı yaptı.

Uzun aradan sonra yüz yüze eğitim heyecanı Ve kapılarını açtı...


Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.