REKLAM ALANI

KHA HABERLER

'Kız Kardeşim' projesi ile eğitim seferberliği

 



TARIM ve Orman Bakanlığı tarafından kadın çiftçi ve girişimcilere yönelik başlatılan 'Kız Kardeşim' projesi kapsamında düzenlenen eğitim seferberliğinin yedincisi İzmir'de gerçekleştirildi. Proje kapsamında eğitimlerle kadınların sosyo-ekonomik güçlenmesine destek olunması amaçlanıyor.

Zakir Kaya Kitaplarının 2.Baskısı çıktı iletişim kurmak için tıklayınız.


Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan ve Türkiye'de bugüne kadar 81 ilde 100 binin üzerinde kadının kendini geliştirerek toplumda aktif rol almasına destek olan 'Kız Kardeşim' projesinde eğitim seferberliğinin yedincisi İzmir'de düzenlendi. Proje kapsamında Zeytincilik Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü'nde İzmir Tarım ve Orman İl Müdürü Mustafa Özen'in katılımıyla kadınlara eğitim verildi. Müşteri ilişkileri ve satış, sıfır atık, toplumsal cinsiyet ve benzeri pek çok konuda devam edecek eğitimlerle kadınların sosyo-ekonomik güçlenmesine destek olunması amaçlanıyor. Kırsal alanda yaşayan ve kendi imkanlarıyla üretim yapan kadınlara yönelik başlatılan eğitim seferberliği kapsamında toplum 10 ilde yaklaşık bin kadın girişimciye ulaşılması hedefleniyor.

TÜM İLLERE YAYILMASI PLANLANIYOR

Projenin ilk ayağında eğitimlerin verileceği iller, Ankara, Erzurum, Bursa, Eskişehir, Elazığ, Afyon, Balıkesir, Adana, Samsun ve İzmir olarak belirlendi. Diğer ayağında ise eğitimlerin tüm illere yayılması planlanıyor. Öte yandan eğitim programı kapsamında başarılı kadınlara katılım belgesi verilecek.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.