REKLAM ALANI

KHA HABERLER

FOTOĞRAF SANATÇISI Nurşin Erçetin'den insanlık harekatı...

 



Fotoğraf sanatçısı Nurşin Erçetin'den insanlık harekatı...

Macro,doğa , portre;Ve manzara resimleri çeken başarılı sanatçı bir o kadarda insanı yönü ile sempati ve takdir kazanan Nurşin Erçetin .YENİ BİR PROJE İLE SANAT SEVERLERİ sma hastası bebeğe destek için sergisine davet etti.

Daha önce Kütahya Dumlupınar da 30 Ağustos'ta anlamlı bir sergi açmış ilgi odağı olmuştu.

Fotoğraf sanatçısı Nurşin Erçetin KHA 'ya yaptığı açıklamada ,sma hastası Duru bebeğe destek için sergi açmak istedim hedefim sanatçılara ve topluma örnek oluşturabilmek ,çünkü bu bebekler büyük acı çekiyorlar.

İlk adımı attım bu ve benzeri sergilerim devam edecek .Sergi yardım amaçlı ve tüm geliri valilik onaylı hesap numarasına yatırılacak.Tüm güzel yürekleri sergime davet ediyorum ,sesimi herkes duysun istiyorum ...dedi.

KHA - İZMİR.




ZAKIR KAYA KITAPLARININ 2.BASKISI ÇIKTI ILETIŞIM KURMAK IÇIN TIKLAYINIZ.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.