REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Depremzedelere yardım için ortak yayınla 'Türkiye Tek Yürek' kampanyası düzenlendi


TRT1, ATV, FOX, Kanal D, Kanal 7, Show TV, Star TV ve TV8, depremlerden etkilenen yurttaşlara bağış toplamak için ortak canlı yayın yapma kararı aldı. Yayına cep telefonuyla katılan CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, İYİ Parti lideri Meral Akşener, DEVA Partisi lideri Ali Babacan depremzedeler için Türkiye Tek Yürek yardım kampanyasına bir maaşlarını bağışladıklarını açıkladı.

Depremzedelere yardım için ortak yayınla 'Türkiye Tek Yürek' kampanyası düzenlendi
Abone Olgoogle-news

Türkiye, Kahramanmaraş merkezli ve 10 ilde büyük bir yıkıma neden olan depremlerle sarsıldı. Şu ana kadar 35 bin 418 kişinin hayatını kaybetti.

Depremin ardından Türkiye'nin dört bir yanından deprem bölgelerine yardım seferberliği başlatıldı. Televizyon kanalları da 'Türkiye Tek Yürek' ortak yayınında depremzedeler için bağış kampanyası başlattı.

Nihat Hatipoğlu, Pelin Çift, Çağla Şikel, Tümer Doğru, Nazlı Çelik, Acun Ilıcalı, Deniz Bayramoğlu ve Didem Arslan Yılmaz moderatörlüğünde gerçekleştirilen ortak yayında sanat, iş ve spor dünyasının önde gelen isimleri ve halk depremzedelere destek oldu.

'Türkiye Tek Yürek'te toplanan bağışlar, AFAD ve Kızılay’a bağışlanacak.

213 KANALDA CANLI YAYINLANIYOR

Ortak yardım kampanyası yayınına dijital, yerel, bölgesel, ulusal ve uluslararası 213 televizyon ile 562 radyo katılıyor. Türkiye’deki ortak yayın, KKTC ve Azerbaycan’dan da ekranlara yansıtılıyor.

BAĞIŞLAR EKRANDAN AÇIKLANIYOR

Kampanyaya kamu kurum ve kuruluşlarının yanı sıra çok sayıda isim bağışta bulundu.

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ortak yayına telefonla bağlanarak, “İlk başta Hazine ve Maliye Bakanlığımızdan 100 milyar lira olarak bir destek verdik, bundan sonra da aynı şekilde konutların yapımı sırasında da bu destek devam edecektir. Bir yıl içinde bu konutları tamamlayacağız ve sahiplerine teslim edeceğiz.” dedi.

"136 MİLYON 589 BİN LİRA YARDIM TOPLADIK"

Ayrıca Erdoğan, "Kabine üyelerimizle birlikte 136 milyon 589 bin liralık yardım topladık. İnşallah bugünkü kampanyada toplanacaklarla birlikte AFAD hesabına gelerek depremzedeler için kullanılacaktır. Bugün inşallah tüm zamanların rekorunu kıracak bir rakamla milletimiz yüce gönüllülüğünü bir kez daha gösterecektir" ifadelerini kullandı.

KILIÇDAROĞLU MAAŞINI BAĞIŞLADI

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, depremzedeler için ‘Türkiye Tek Yürek’ yardım kampanyasına bir maaşını daha bağışladı. Kılıçdaroğlu, “Herkes kendi imkanında bağış yapıyor. Ben de imkanım dahilinde bir maaşımı daha bağışlanmak istiyorum” ifadelerini kullandı.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener de maaşını bağışladığını açıklayarak "Ben ve eşim birer maaşımızı bağışlıyoruz. Allah böyle bir acı yaşatmasın" dedi. 

DEVA Partisi lideri Ali Babacan da eşiyle birlikte birer maaşlarını bağışladıklarını açıkladı. 

Eski Başbakan Tansu Çiller de yayına bağlanarak depremzedeler için 1 milyon TL bağış yapacağını açıkladı.

KAMPANYADA 115,1 MİLYAR LİRAYA ULAŞILDI

"Türkiye Tek Yürek" kampanyasında 115,1 milyar liralık bağış rakamına ulaşıldı, 9 milyon adedi aşkın SMS gönderildi.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.