REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Kılıçdaroğlu ve Özel den açıklamalar

 

Kemal Kılıçdaroğlu: Bugün Türkiye'de en dokunulamaz yere dokundular

Eski CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, AKP'li Alpay Özalan'ın meclis kürsüsünde TİP milletvekili Ahmet Şık'a saldırması hakkında açıklamalarda bulundu. Kılıçdaroğlu, "Bugün Türkiye'de en dokunulamaz yere dokundular" ifadelerini kullandı.

Kemal Kılıçdaroğlu: Bugün Türkiye'de en dokunulamaz yere dokundular
Abone Olgoogle-news

TBMM'deki Can Atalay oturumunda AKP'li vekiller Özalan'ın öncülüğünde, TİP Milletvekili Ahmet Şık'a Meclis kürsüsünde konuştuğu sırada saldırdı.

Sosyal medya hesabından konu ile ilgili paylaşımda bulunan Kılıçdaroğlu, şunları söyledi:

"Verin 400 vekili bu iş sulh içinde çözülsün" cümlesini ve sonrasında patlayan bombaları, ölen insanlarımızı hatırlayın ve asla unutmayın..!

Her şey bu cümlede saklı.

Bugün Türkiye'de en dokunulamaz yere dokundular.

Milletin oylarıyla seçilmiş vekile konuşması sırasında, dokunulamayacak en kutsal alanda Kalleşçe arkadan saldırdılar…

Millet iradesinin tecelligahına, Milletvekilinin kanı bulaştı.

Milletin kanına ve canına saldırmaktır bu.

Dayanışmayı ve mücadele ruhunu diri tutmak Zorundayız…"


Özgür Özel TBMM'de konuştu: 'Çok şey görmüştüm ama kan

 görmemiştim, çok utandım'

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) bugün Can Atalay için olağanüstü toplandı. CHP sıralarından söz alan Genel Başkan Özel, "Bazen tansiyon öyle yere geliyor ki orada irade koymak gerekiyor. Ben bu salonda çok şey görmüştüm ama kan görmemiştim, çok utandım" ifadelerini kullandı.

Özgür Özel TBMM'de konuştu: 'Çok şey görmüştüm ama kan görmemiştim, çok utandım'
Abone Olgoogle-news

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) bugün Can Atalay için olağanüstü toplandı.

TİP İstanbul Milletvekili Ahmet Şık'ın kürsüde söylediği 'Sizin utanmanız yok' sözlerinin ardından AKP'li Özalan, yumruklu saldırıda bulundu.

ÖZEL SÖZ İSTEDİ

Gerilimin ardından yeniden toplanan oturumda CHP Genel Başkanı Özgür Özel söz isteyerek açıklamalarda bulundu. Dün gerçekleştirilen olağanüstü toplantı hakkında konuşan Özel, "Dün geçirdiğim talihsiz kaza yüzünden burada bulunamadım. Tüm meclisin katılım göstermesi kıymetli idi. Yarın Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştireceğiz.

Sayın Abbas'ın bedeli ne olursa olsun Gazze'ye gidecek olmasını tarihi bir açıklama olarak değerlendirdiğimizi belirtmek isterim. Filistin halkının sonuna kadar arkasındayız" dedi.

"ÇOK UTANDIM"

TBMM'de uzun süre görev yaptığını anımsatan Özel, AKP'li Özalan'ın Ahmet Şık'a saldırması hakkında TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş'a seslenerek, "Bazen tansiyon öyle yere geliyor ki orada irade koymak gerekiyor. Ben bu salonda çok şey görmüştüm ama kan görmemiştim, çok utandım. Kadına şiddet görmemiştim, çok utandım.

Sizin ortaya koyduğunuz tavrın son derece önemli olduğunu düşünüyorum. Bundan sonra da parlamentoda kötü söz ve şiddetin olmaması ile ilgili CHP olarak destek vereceğiz. Ama bu konuya hep birlikte en sert tepkiyi göstermek gerekiyor.

Hakareti kimin yaptığına göre partiler kör olmamalı, şiddete kim başvuruyorsa partisine bakmadan aynı ceza verilmeli. Ben bugün alınan kararı değerli buluyorum" ifadelerini kullandı.

 

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.