REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Zakir Kaya : facebook ta tarıhte bügün'e bakın hainleri silin

 İnsan hafızası gördüklerini kaydeder ama zaman 
içinde unutur 
,yeniden yaşarsa aynı durumu  hatırlar bazen de hiç 
yaşanmamış gibi unutur yaşadığı sıkıntılar çektiği çile aşk lar
mutluluk ve hüzünleri zaman içinde net hatırlamayabilir .
Sosyal medya fc özellik ile bir kaç yıl önce tarihte o gün yaşadığınız şeyleri 
hafızasında tutup size bilginize sunuyor ,Geçmişte örneğin
biri"si hakkındaki hislerinizi yazdığınız şiiri verdiğiniz emeği iş 
dallınıza göre yaşantınız, ile ilgili ip uçları veriyor .
Şahsen ben sosyal medya yı kullanabilen biri olarak bu günkü"
 tarıhte bugün butonu na tıkladım iki yıl öncesine ait resimler gördüm.
 KHA Ödül töreni nde ödül takdim ettiğim insanları gördüm o vakit 100 
kişiye ödül vermiştim.
 Aydemir plaza da ilk törenimizdi orada yanımda olan
 insanları gördüm
bana destek veren yanımda olan insanlara baktım iyice bir düşündüm.
Örneğin Özen Kızılırmak o vakit yanımız da ödülünü alırken ,
mutluluğu yüzünde çok hoş duruyordu ,yılın Annesi seçilmişti ,
yüreğin Kadını Erkeği yoktur MERDİ NAMERDİ VARDIR dünya ahiret kardeşim olsun.
 Dostluğumuz hiç sekteye uğramadı kendisini tanımak ve dostu olmak 
huzur veriyor halen Ahmet Çeçen ,Şehrİban Tekçe ,Saim Yılmaz 
bu gÜn ki paylaşımda resimleri gözükenler ....
ayrıca İdris Ortakaya ,Ensar Seyhan ,Mustafa Taner Ege Haber Ajans ve Yeni Asır ile dostluğumuz çok güzel devam ediyor.
 boynuna flamamızı takıp bizi alkışlayıp 
abım diyenlerde var verhasIl" face "sana kimin ne mal  olduğunu
eksiksiz gösterıyor.
 Anlıyorsunuz yaptığınız dostluğa geçmişinize kim verdiğiniz değeri minet ile taşıyor ,!kim ihanet ediyor,
 bu hayat içinde yaşanan derstir .
siz siz olun hayat felsefeniz iyilik olsun
yanlış düşünmeyin ,
izleyin kim ne mal anlayın değeri ona göre verin, 
haklıya dua insana saygı haine de merhamet ile karşılık verin 
çün"kü bu "fc de "ki tarİhte bugün, Ahiretın bir provası
her şey kayıt altına alan iki melek var,
 bu amel defterıne yazılıyor İlahi adalet önünde herkese ödül ve cezası
veriliyor ,bunu untmayİn.
 Eski flim de rajon kesen jönün lafı aklıma geldi 
bir an ,bır mermi beş lira sen beş lıra etmesinki demişti,!!
tavsiyem herkes hergün tarıhte bu gün butonu na tıklasın
 bır yıl önceki dostlar dost kalmışmı veya hainmi çıkmışlar
yoksa dostluk pekişmişmi baksınlar, dostlukların da hain 
olanlrı silsinler kaliteli dostlarada merhaba desinler 
"Adİl olanlarındır zafer "HER DAİM Saygılarımla,
                                                                 ...Zakir Kaya... Sizden biri

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.