REKLAM ALANI

KHA HABERLER

O caninin karısı evi boşalttı

Sakarya'da Suriyeli hamile kadın ve 10 aylık bebeğini katleden zanlılardan

 Birol Karacal'ın eşi evi boşalttı. Karacal'ın eşi "Ben bundan sonra onunla asla aynı soyadı 

taşımayacağım. Çocuğumun da bu soyadını taşımaması için gerekli olan her şeyi yapacağım" demişti.

O caninin karısı evi boşalttı
Suriye’de yaşanan savaştan kaçarak ailesi ile Türkiye’ye gelen 9 aylık hamile Emani Al-Rahmun
 ile 10 aylık bebeği Sakarya’nın Kaynarca ilçesinde Birol Karacal ve 
Cemal Bay tarafından vahşice katledilmişti.
Olay gecesi evde uyuduğunu söyleyen Birol Karacal’ın eşi “Ben de bir anneyim, karnında çocuk 
olan bir kadını ve bir bebeği öldürenleri en ağır şekilde lanetliyorum. Bu yaşananlar insanlık dışıdır.
 Ben bundan sonra onunla asla aynı soyadı taşımayacağım. Çocuğumun da bu soyadını 
taşımaması için gerekli olan her şeyi yapacağım. O adam artık benim çocuğumun babası değil. 
Benim de hiçbir şeyim değil. İki gündür uyuyamıyorum.
 Uyuduğumda o masum insanları yüzü gözümün önüne geliyor. Bu vahşeti lanetliyorum” demişti.
O caninin karısı evi boşalttı
Vahşetin zanlıları Birol Karacal ve Cemal Bay
'BİLSEM EVLENMEZDİM'
Karacal'ın eşi "Ben böyle bir caninin ortadan kaçıp kaybolmasını beklerdim. 
Olay ortaya çıktıktan sonra şok geçirdim. Böyle bir caniden ilk işim boşanmak.
 Çocuğum için babası öldü. Hayatımda böyle biri olmayacak. 
Zaten başka bir cinsel saldırı olayından cezaevinde yattığını bilsem evlenmezdim. 
Artık çocuğumla kendi başıma ayakta durmaya çalışacağım.
 En büyük isteğim, o caninin soyisminden kurtulmak" ifadelerini kullanmıştı.
Zanlılardan Karacal'ın eşi bir nakliye firması tutarak evdeki eşyalarını alarak binadan taşındı.
O caninin karısı evi boşalttı
aynı apartmanda, Suriyeli ailenin bir alt katında oturan komşusu, ailenin 1,5 ay önce
 apartmana taşındığını söyledi

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.