REKLAM ALANI

KHA HABERLER

DİNÇER HOCA ŞAŞIRTMADI BOKS'TA DİDİM'E İLK TÜRKİYE ŞAMPIYONLUĞU BİR ALTIN İKİ BRONZ VE CENTİLMENLİK MADALYASI

 DİDİME BOKSTA TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU GELDİ🙏

DİNÇER ÇANKAYA'DAN BASIN AÇIKLAMASI 



KHA/İZMİR/ SUBAŞI AĞA İNŞAAT değerli iş adamı CUMA SUBAŞI ana sponsorluğunda DİDİM ARENA BOKS kulübü 20/26 Mayıs 2023 tarihinde Karabük’te yapılan genç kadınlar ve genç erkekler TÜRKİYE ŞAMPİYONASINDA 81 kilo da

 Ecenur BULUT Didim tarihinde ilk altın madalyayı alarak Türkiye şampiyonu olmuştur. 

Şampiyon kızımız Avrupa da liseler arası Avrupa kupasında Didim’i aydını ve Türkiye’yi temsil edecektir. Aylin Şahin +81 kilo da bronz madalya alarak Türkiye üçüncüsü olmuştur.

 Ahmet Mert 63,5 kilo da şampiyonanın en centilmen sporcu madalyasını alarak Türkiye üçüncüsü olmuştur.



MİLLİ BOKSÖR Dinçer Çankaya nezaretinde çalıştırılan sporcular ilçemizin ilimizin ve ülkemizin gururu olmaya devam edecekler okul sporlarında ve diğer bütün müsabakalar da başta DİDİM kaymakamı sayın Kazım KURUCA 

İl milli eğitim müdürü sayın Şakir Sayit ÜSTÜNDAĞ 

Gençlik spor ilçe müdürü Ufuk KURUCU

Halk eğitim müdürü Nuri ÖNER

Barbaros hayrettin paşa Anadolu lisesi müdürü Fayik Seçkin ŞAHİN

Yenihisar Anadolu lisesi müdürü Remzi DEVRİM 

Didim boksunun Onursal başkanı eski milli boksörlerden Bedri ALTINTAŞ 

Ve değerli iş adamı Didim boksunun göz bebeği Haydar TEKTAŞ spora ve sporcuya verdikleri Değer, güç ve katkılarından dolayı Didim adını boksta dünyaya yazdıracaktır.



Antrenör MİLLİ BOKSÖR Dinçer ÇANKAYA- BAŞARI BİR DERSTİR HER BAŞARI CEVAPTIR GÜÇLÜ OLANLAR BAŞARIR,BAŞARMAK BİZİM HAYAT FELSEFEMİZDİR. diyerek emeği geçen herkese teşekkür etti.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.