REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Okan Buruk'tan şampiyonluk sonrası ilk sözler!


Süper Lig'de 23. kez şampiyonluğa ulaşan Galatasaray'da teknik direktör Okan Buruk, açıklamalarda bulundu. Buruk, "Çok farklı bir duygu. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Taraftarımızla bunu yaşadık. Bana nasip oldu. İnanılmaz büyük bir mutluluk. Çok duygusalım" ifadelerini kullandı.

Okan Buruk'tan şampiyonluk sonrası ilk sözler!

Abone Olgoogle-news

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, şampiyonluk sonrası açıklamalarda bulundu.

Sarı-kırmızılı hocanın sözleri şu şekilde:

"Çok duygusal bir an yaşıyorum. Galatasaray'ın teknik direktörü olarak şampiyon oldum. Büyük Galatasaray taraftarını tebrik ediyorum. Savaştık. Çok mutluyum. İnşallah önümüzdeki ssene devamı gelir."

DERBİ MESAJI

"Çok farklı bir duygu. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Taraftarımızla bunu yaşadık. Bana nasip oldu. İnanılmaz büyük bir mutluluk. Çok duygusalım."

"Kutlamak Galatasaray taraftarının hakkı. Sezonu derbiyi kazanarak bitireceğiz. Tek hedef bu."


Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.