REKLAM ALANI

KHA HABERLER

İzmir de TOKAR AİLE SİNİN ACI GÜNÜ

                                                              Taziye ve Başsağlığı
           KAYA net gurubu olarak Tokar ve Acarbay Ailelerine en kalbi duygularımız ile baş sağlığı diliyoruz
MERHUMEYE  Yüce Allahtan Rahmet servenlerinine sabrı cemil niyaz ediyoruz

inne lillahi ve inne ileyhi raciun,




Ağrılı Tokar Ailesinin en yaşlı üyesi Bedriye Tokar(Acarbay)1920 de Sivas ta Dünya ya geldi 93

 harbınde Türkiye ye alınan Karapapak Türklerın den ilk olarak Sivasa yerleştırılen sonradan 
Ağrı da Atatürk tarafından yer verilen Aile,
 Ağrı nın Karaköse olduğu dönemde Doğubeyazıt il ,iken
yerleşen Ağrının  köklü Ailelerin den birinin Üyesi rahmetli !(Bedrıye Tokar
Süleyman Sudi Acarbay yeğeni Hamdi beyi'n kızı   Sabhattin Acarbay'ın kız kardeşi)
       Süleyman Sudi Acarbay Cumhuriyet in  ilanindan sonra Doğubeyazıt İlk 3 dönem 
mebusluk yapmış bir şahsiyet.
 Hamdi bey merhum Sabahattin Acarbay in babası
 , vefat eden rahhmetli Bedrıye Tokar 18 yaşından sonra İzmir e eşi Sabri Toker ile birlikte yerleşmiş 
Şirinyer de 5 Çocuk Anne si kendisi Allahın rahmetine kavuştu ,tazıyesin de oğlu ile tanışma fırsatı buldum
 Erol Tokar , ile eski günleri yad ettik 
birkaç soru sordum kendisini tanımak ıstedim, malum Acarbay ların yeğeni  köklü Aile 
 sorularıma yanıtlar aldım Erol Tokar Gazeteci eğitimi almış iktisadi ticarı bilimler akademısı gazetecilik 
bölümünun İzmirdeki ilk  mezunların dan yedek subaylığını istanbulda yapmış, orada sevmişler ve 
kal demişler oda askeri ordu evinde kalmış şimdi emekli olmuş kayığım var balık tutuyor stres atıyorum
 diyor .
 peki Gazetecilik diye soruyorum ;? Tam o cevap verecek telefonu çalıyor ve tazıyelerini bildiriyorlar 
gözleri doluyor çok İnsanca bir tepki ,Anne sini çok seviyor çok değerliydi diyor
ve eklıyor ben Acarbay ların yeğeniyim belki tanırsınız ben doğruları yazarım bunuda kimse istemez
 bu yüzden anladımki doğrular gazetelerde kabul görmiyor bu yüzden yazmiyorum zakir bey diyor ,
peki ustadım dıyorum. bizde yazın ve tarafsızlığınızı koruyun ve sadece doğruları yazın gözlerime 
bir sure bakıyor ve olur dıyor seninle calışmak onur dıyor .
görüşmek üzere izin isteyip ayrılıyorum evet dostlarım bu sohbetimiz de bukadar küskün bir Gazeteciyi 
kalemle buluşturduk. Bedriye hanıma rahmet diledik ve baba dostlarımızı gurbette andık.SAYGILARIMLA 
Zakir Kaya  Sizden biri

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.