REKLAM ALANI

KHA HABERLER

DİNÇER ÇANKAYA 6 .ŞİİR KİTABI ÇIKMADAN İLK KHA OKURLARINA ÖZEL ANA ŞİİRİ

Ana

Yalnız kaldım ana karanlıklarda Ve metropoller zindan yaşamı Bana hasretini verecek hiç kimse Yok yanımda Ve çocukluğumu kucaklıyorsun Düş evreninde Ne olurdu kırılsaydı çarkı feleğin Ve zorba olmasaydı bize ayrılık Ben kahır tadında yaşarım Kimbilir ana şimdi hangi ağıtta Arıyorsun beni Biliyormusun güller kokmuyor buralarda Ve ben yaşam girdabına kusarken öfkemi Kahpe pusularda bekler Kahrolasıca korkaklar Sevadmı yitirdim bir ararat kaldı yüreğimde Oda çok uzaklardan şarkılar gönderiyor bana Yürek sancısı hayduttur ana Yaşarım isyanların yücesini Çağır beni çağır ki bitsin bu serseri yalnızlık Yüreğime su gönder murat nehrinden Karalastik tandır ekmeği Mirze mihemed masalları tadında Buralarda biter yürekler an an hece hece Satılır insanlık Yiğitlik nedir ana bulamadım buralarda ve her gece Kalleşliğe gebe Çağır ana çağır ki bitsin bu sürgün Kucakla öfkemi Rüyalarda sev beni Ve tat vermiyor ırzına geçilmiş sahte Gülüşler Hiçbir şey sen olamıyor ana hiçbir şey

Dinçer Çankaya.....KHA

TÜRKİYE' nin Altın kalemi Dinçer Çankaya 6.şiir kitabı baskıdan çıkmadan ilk kez Anneler gününe özel ANA Şiirini siz okurlarımıza özel yayınlama izni verdi kendisine bu özel şiir için okurlarımız adına çok teşekkür ediyoruz ...KHA

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.