REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Erhan Ufak : HAYATI CİDDİYE alın


Kurtlar Vadisi’nde ‘’Güllü Erhan’’ karakterine hayat veren ünlü oyuncu Erhan Ufak ’Bir döneme damgasını vuran Kurtlar Vadisi dizisiyle adını duyuran ve yıllarca aynı dizi ile ekranlarda boy göstererek, geniş bir hayran kitlesi edinen ''Güllü Erhan'' Erhan Ufak,  sosyal medyadan yaptığı paylaşımla önemli bir tespitte bulundu .Sanat dünyasının zayıf tarafını açık yüreklilikle paylaştı, medeni cesareti ile hayran kitlesinin ilgisini üzerinde toplayan Erhan Ufuk , Oyunculuğu gibi gerçek yaşamında da takdir edilmeyi başarıyor.


 KHA/İZMİR/
İşte Ünlü oyuncunun sosyal sitesinde paylaştığı sözler.


HAYATI CİDDİYE alın

Benim gibi adamı kamyonet te gezdiren
HAYAT size neler yapmaz ...
Bir zamanlar setlerde
Tiyatro da perdelerde
Cümbür cemaat alkışlarda
Yolda görenin fotoğraflarındaydım
Kısacası
Valinin
Belediye başkanının
Türlü çeşitli makam mevkide ki
Kodamanların
Beni gördüğünde telefonu nu alıp
Görüntülü aramayı açıp "bak yanımda kim var " diye hava attığı bir gerçektim ...
Kısacası
Şimdilerde
Yeşilçam in
YADIGARI
Sami Hazinses i
Mesut uyum
Haaaaa şikâyetçi değilim
ALLAHA şükür keyfim yerinde
Ama hayat bana bir tek şey öğretti
İnanın şu an ki mevkii içtimaınız kalıcı değil geçicidir
İnsanoğlu akıllı olsa 20 yaşındaki yüzü ile 50 yaşındaki yüzündeki değişimi fark edip
Her şeyin kalıcı olmadığını anlardı
Acizane tavsiyem ..
Zengin olabilirsiniz
Saltanat makam mevki sahibi de olabilirsiniz
Sanamayın bunlar kalıcı
İnanın bana hepsi GEÇICI
Tek kalan maziden hatırınızda kalan anılar
Onlar da hatırladıkça sizi yaralar
Tüm EREN CANLARA SELAM OLSUN

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.