REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Faysal Alp .Gücünü kalemden alan yazarın bulaştıracağı tek hastalık edebiyat salgınıdır

Gücünü kalemden alan yazarın bulaştıracağı tek hastalık edebiyat salgınıdır Gece ile gündüz arasında postacısıyız kendi ömrümüzün İçimizde yazdığımız mektupları taşırız adresi belli olmayan umutlara ve sevdıklerımıze Günaydın
Yine bürünmüş gökyüzü karanlıklar ülkesine, eşsiz bir sedayla gezindim sensizliğin gölgesinde..yaşamaktan korkuyorum seni sensiz yaşadığım,, için.,kuru bir yaprağın dalından kopup düşmesi gibi düşüyorum ateşe.seni kalbimin en ücra köşelerine.Saklarken Anahtarı sende olan kalbinde esir kalmış bu bedenim... suretim yıkık..sol yanım buz tutmuş .senin Hasretinin özlemiyle.slm,sız geçen Ömürde yetim,kalmış sevgisi.her daim günün sağlık huzur mutlu olsun diye şükür ediyorum .Gece yarısında sesiz sokaklar havada yağmur kokusu var gecenin sesizliği senin sevdiyin türküyü sesizce fısıldıyordu kulaklarıma yağmur kokulu teninin kokusumuydu bu rüzgarın yüzümü okşaması damla damla yagan yağmurla gelen dostluga yolculuk gıbı sohbetınde sevgı dolu gıbı kalbimin iç cephesinde asmalı bir konak var.Bir de büyük bir kamelya dostlarımı orda ağırlıyorum mutlu olmak serbest üzülmek yasak..Sevdikleriniz de çiçekler gibidir. Çiçekler nasıl susuz yaşayamazsa, İnsanlar da sevgisiz yaşayamaz. Siz de sevdiklerinizin yüreğini, Sevginizle sulamayı ihmal etmeyin olurmu ..

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.