REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Zakir Kaya : Görevimiz yazıp toplumdaki haksızlıkları Hükumetin dikkatine sunmak vebal ise hükümetin boynunda

                    Merhaba Dostlar.
 Zamanı gelmişken sizlerden aldığım güç ile talepte bulunuyorum ,
Mili Eğitim
ve Hükumetin duyarlı yetkililerinden bu arzum yerine gelir mi bilemem ama kendime Görev saydım...
Ve ifade etmek istiyorum arzum isteğim temennim ricam önerim şudur ben Milli Eğitim bünyesinde
konfeksiyon barındırmasını ısıtıyorum .
sebebi ise her okula ayrı özel kıyafet gerekiyor,
Ve bu kıyafetler İhale ile bazı firmalara ver-ılıyor bu firmalar tekel olduğundan
fahiş fiyatlar ve umursamaz tavırları öz güvenle pervasızca öğrenci veli demeden
İhtiyaç sahiplerinin iflahını kesiyorlar bu durum dar gelirli birden fazla öğren cısı
olanlara hata üç beşten fazla öğren cısı olan velilerin adeta yüreğini yakıyor, bu gereksiz,
adaletsiz durumun tek sebebi şimdi vekil olup ta geçmişini unutan ne zorluklar ile okul okuduğunu ve
ailesinin çektiği ıstırabı unutan Vekillerimizin duyarsız ve umursamazlıklarından kaynaklanıyor..
 bu yazımı okuyanlar belki  öğrencilik dönemini hatırlar günümüz şartlarında asgari ücretide dikkate alarak..
Kıyafetlerin tek elde satılmasının fahiş fiyata emsallerinin bir arma farkıyla beş kat yüksek satılmasına
bir çözüm arayışı içine girerler, bizim burada

Görevimiz yazıp toplumdaki haksızlıkları Hükumetin dikkatine
sunmak vebal ise hükümetin boynunda
             Zakir KAYA Sizden biri

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.