REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Dilek SUNEL :____Umursamıyorum...

Işığıma karşı durduğunuzda bile Suskun ve yorgun çizgilerimin arasından Ben en çok sizi sevmeyi seçmiştim.. Dilinizdeki tüm çitleri aşıp Olsun varsın diyordum Ne papatyalar Ne portakal çiçeklerini umursamadan Sanki hiç õlmeyecekmişim gibi Ben sizi sevmeyi seçmiştim.. Efsunlu nefesimin tınısıyla Sırf size hoş geldin demek için.. Şimdi ise! Tüm õksüz cümlelerimin içinden Yok yazıyorum adınızı.. Tüm mümbit sõzlerimin aksağıyla Dışa yansıtıyorum Sizden bana kalan Tüm isyanları... _______Ve..! Sonrası mı ? Usulca yaslanıyorum Kalemimin ucuna.. Yazıyorum. Sessiz. Mum karanlığında.. Ve..yalnızlığıma Tekrar tekrar kadeh kaldırıyorum Mutlu olmanızın hatrına... Ürkek Şaşkın Masum.. Ağzımın payını veriyorum Belki de Kim bilir..? Düşünsem de! Bulamıyorum.. Ama artık inan bana! Umursamıyorum.. Umursamıyorum ya Umursamıyorum... Dilek____(KHA)

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.