REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Zakir Kaya dan hak edene sinirleri alınmış iğneli sözler


  • Ben huzur aradım sen kusur. Şimdi bensiz kudur! 
  • Kendini özel hissettirdiysem özür dilerim, yaparım böyle hatalar!
  •  Saygıda kusur ettiysem, vardır bir bildiğim!
  •  Senin için gemi alacağım canım. Dümende on numarasın!

  •  Söz gümüş, sükut altınsa; Hak edene sövmek pırlantadır!
  •  Akıllarda ünlem! Yüreklerde soru işaretiyim? Anlayana az anlamayana çok gelirim
  •  En ufak bir zorlukta çekip gidebiliyorsa, ona söylenecek tek söz: Cehenneme kadar yolun var! 
  •  Ayaklarıma takılanlarla değil, kafama takılanlarla meşgul olurum! 
  • Parçaları kaybolmuş puzzle gibisiniz. Kiminizin aklı, kiminizin ruhu, kiminizin kalbi yok.
  • Tabağına yiyebileceğin kadar yemek, hayatına sevebileceğin kadar insan al. İsrafın lüzumu yok
  • . Senin  yeminlerin, benimse el sürülmemiş hayallerim vardı
  • . Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş. 
  • Bu sıralar herkes havalarda. Hayırdır uçak biletleri mi bedava? 
  •  Geleni hak ettiği gibi ağırlamasını bildiyse bu yürek... Gideni de hak ettiği gibi uğurlamasını bilir elbet! 
  • Çözemedim bazılarını; Uzaktan mı adamlar, adamlıktan mı uzaklar? 
  • Notunu verdiğim insanı bir daha sözlüye kaldırmam!
  •  Aklına bile gelmediğimiz birinin, kalbinde yer bulmayı hayal ediyoruz!
  •  Seni hiç unutmadım inanır mısın? Yediğim salatada bile arar oldum…Bir hıyarın eksikliği bu kadar mı belli olur






Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.