REKLAM ALANI

KHA HABERLER

AĞRILILAR DERNEĞİ BORNOVADA KENDİ BİNALARINDA GENEL KURUL'İLE YENİ BAŞKANI SEÇTİ DERNEK ABDURAHMAN POLATA EMANET

24,08.2013 SAAT 13 te İZMİR 
Ağrılılar Derneği Genel kurul toplantısı yapıldı toplantı Saygı duruşu ile başladı Başkan Heval Savaş Kaya  açılış konuşması yaptı  Divan Kurulu secild i Başkanlığı Dilaver Sarayhanoğlu uyelıklere Fatih Alvaç ve Baran polat önerilip seçildiler Divan başkanı  Sarayhanoğlu seçilenlerin aktıf çalışmalarını beklıyoruz takıpçılerı olacağız dedi Ardından falıyet raporu okundu Butçeler anlatıldı 
Tahmını bütçe raporları hedefleri anlatıldı sıra yeni Yönetim Denetim Kurulu Asıl ve Yedek üye seçimine geldi. Seçimde tek liste ile girildİ tüm oylar yeni Yönetime verıldi red oyu çıkmadı
 Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu şu İisimlerden oluştu Başkan
Abdurahman Polat

Üyeler Asıl Mehmet Ali Sönmez-Sait Demir-Yusuf Taşdelen-Cemil Bulut-Hasan Avşar-Dilan Çabuk Fırat Danışoğlu-Çeto Çamlıbel-Yön Kurulu Yedek ler ise şu isimlerden oluştu-Cemil Aktay-Nihat Töre-Ediz Alvaç-Nurettin Kına-Hamit Aytekin-Mehmet Aktaş-Ferit Aydın-Yılmaz Turan-Baransel Kahraman.Denetim Kurulu İibrahim ALdemir-Nimet Çetin-Naif Çubuk-Denetim Kurulu Yedek Lıstesi Mehmet Zeki ilkhan-Kutbettin Alptekin-Murat Karataş . Seçildiler Değerli katılımcıların da bulunduğu Genel kurulda seçim sonrası eski ve yeni Başkanlar Dilaver Sarayhanoğlu -av Fuat Aldemir-av Heval Savaş Kaya ve yeni başkan Abdurahman Polat birlikte poz verdiler

Ali birlik beraberlik lerinin her zaman olacağını belirtiler tolantıda Ağrılılar Dernekleri  Fedarasyonu Başkanlığını temsilen Fedarasyon Basın Danışmanı Zakir Kaya da hazır bulundu 
Bayraklı Erhan Kahraman- M  sönmez AKP de yönetim kurulu üyesi Sadrettin Kına- Gozel Demirve pek çok değerli ağrılılar hazır bulundu 
-Bizde egeserhathaber ve kaya net gurubu olarak başarılar diliyor ve resimleri sizlerle paylaşıyoruz ...AHMET KAYA...

























Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.