REKLAM ALANI

KHA HABERLER

BAŞBAKAN: İŞTE ÇİFTE STANDART BU SANA NE OLUYOR BEYAZ SARAY.!

BAŞBAKAN:  İŞTE ÇİFTE STANDART BU SANA NE OLUYOR BEYAZ SARAY.!  

Erdoğan'dan ABD'ye İsrail Tepkisi

Erdoğan, Beyaz Saray'a, "Ben orda Amerikayı değil, İsrail'i eleştirdim. Sana ne oluyor Beyaz Saray?" sözleriyle tepki gösterdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, geçtiğimiz günlerde yapmış olduğu bir açıklamada, "Mısır'daki darbenin arkasında İsrail var. Bununla ilgili elimizde kayıtlar var" ifadelerini kullanmıştı.
BEYAZ SARAY SÖZCÜSÜ: SALDIRGAN, DELİLSİZ, YANLIŞ
Erdoğan'ın bu çıkışını Beyaz Saray Sözcüsü Josh Earnest, "Başbakan Erdoğan'ın bugünkü sözlerini güçlü bir biçimde kınıyoruz. İsrail'in Mısır'daki olaylarda bir şekilde sorumluluğu olduğunu söylemek saldırgan, delilsiz ve yanlıştır" sözleriyle eleştirmişti.

'Erdoğan Devlet Adamı Gibi Davransın', Başbakan Tayyip Erdoğan

ERDOĞAN: BEYAZ SARAY'A NE OLUYOR?
Başbakan Erdoğan bugün Rize'de toplu açılış töreninde yaptığı konuşmada ABD'ye şu sözlerle yanıt verdi: "İl Başkanları toplantımda açıkladım Mısır'daki darbenin arkasındaİsrail var diye. Hemen tutuştular neden tutuşuyorsunuz? Ben bunu söyleyince Beyaz Saray'dan cevap geliyor. Ben burada Amerika'yı kastederek söylemedim. İsrail'e söyledim. Beyaz Saray'a ne oluyor? Amerika bunu konuşmamalıydı. İsrailKonuşmalıydı. NATO ortağı ABD'nin bu açıklaması olmadı. Ben İsrail'i eleştirdim Beyaz Saray'a ne oluyor?"

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.