REKLAM ALANI

KHA HABERLER

İZMİR:Yakup Gülcan, yeniden AK Parti Bayraklı İlçe Başkanı seçildi.


AK Parti İzmir İl Teşkilatı kongre heyecanına 3’üncü Olağan Bayraklı Kongresi ile devam etti. Kongrede yer alan Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz konuşmasında, Recep Tayyip Erdoğan’dan önceki Cumhurbaşkanlarını hedef aldı.
Bayraklı Havuz Düğün Salonu'nda gerçekleştirilen kongrede Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Ak Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican, İzmir Ak Parti Kadın Kolları Başkanı Özen Kızılırmak, İl başkanları, İl Başkan Yardımcıları ve gençlik kolları temsilcileri yer aldı. Kongreye tek aday olarak giren Yakup Gülcan, yeniden AK Parti Bayraklı İlçe Başkanı seçildi.
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz konuşmasında, Recep Tayyip Erdoğan’dan önceki Cumhurbaşkanlarını hedef aldı. Bakan Yılmaz “Cumhurbaşkanlığı demokrasinin en üst noktasıdır. Cumhurbaşkanı meclisten yasa gelirse veto etme yetkisine sahip. Milletvekilleri bir yasa çıkarıyor Çankaya’ya gönderiyor Çankaya’daki yasayı veto ediyor. Çankaya bu oyu yok sayıyor. İyi ama bu milletvekilleri vekalet görevini milletten aldı. Milletin iradesini dikkate almıyor. Ama bu millete biz hizmet sözü verdik. Cumhurbaşkanı hem halkın hem yürütmenin hem hükümetin iradesini engelledi. Ama ilk defa halk kendi iradesiyle kendi Cumhurbaşkanını seçti. Biz Cumhurbaşkanlığına öyle bir 
insan atadık ki 17 bin kilometreden fazla yol yaptı. Herkes elini vicdanına koysun ve karar versin” dedi.

“HALKIN GÖZÜ TERAZİDİR”

Bakan Yılmaz, “Diğer partilerden 12, 14 parti bir araya geldi Erdoğan’a karşı bir aday çıkardı. Bu adaya da çatı adını verdi. CHP’liler bile bu adayın arkasında durmadı. Sen daha kendi çatını kapayamıyorsun milletinkini nasıl kapayacaksın. Bu seçim gösterdi ki Aslan ile kedi aynı ailedendir ama 50 tane kedi bir araya gelse bir aslan yapmaz. Bunlar ister 14 ister 16 isterse 50 parti bir araya gelsin bir Ak Parti yapmaz bir Recep Tayyip Erdoğan yapmaz. ‘Halkın gözü terazidir.’ Bu millet kimin kendisine hizmet edeceğine baktı gördü ve tarttı herkesi hak ettiği yere getirdi. Bunu yaparken de yapılanlara baktı. Kimin hizmet edeceğini kimin art niyetli olduğunu tarttı. Ona göre oyunu verdi. Verilen oylar yapılan hizmetlere verildi” diye konuştu.
AK Parti’nin yaptığı hizmetlerden bahseden Bakan Yılmaz, aldıkları oyların kişiye değil yapılan hizmetlere verildiğini vurguladı. Bakan Yılmaz Bayraklı kongresine ilişkin ise şunları söyledi:
“Bugün Bayraklı kongresine geldiysek, yarın iki kapılı bir handa menzile varacağız. Bu kongreler bir yenilenmedir, bayrak yarışıdır. 4 çarpı 100 bir bayrak yarışı… Bu bayrağı taşımak için belirli bir süre ve belirli bir mesafe var. Yeni görevi alacak kişiler içimizden en hayırlısı olduğu için bu göreve seçilmedi, halka hizmeti nasip olduğu için bu bayrağı devralıyor. Ak Parti’ye bu zamana kadar hizmet etmiş olanlara teşekkür ediyorum. Bundan sonra bayrağı devralıp hizmet edecek olanlara da başarılar diliyorum.”

DELİCAN: "GERİ KAFALILAR..."

AK Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican, konuşmasında Konak Belediye Başkanı Sema Pekdaş'ı hedef alarak, "İzmir'de nasıl bir mahalle baskısı olduğunu biliyoruz. Konak Belediye Başkanı Osmanlıca kursu açtı. Hükümet zorunlu Osmanlıca dersi için yasa çıkarınca 2 hafta önce kursu hemen kapattı. 'Madem kursu açma iradesi gösterdin devam et' dedik. Bize cevap vermedi. Tekrar seslendik 'Siz o kursu açın ilk olarak ben kaydolacağım' dedim yine cevap vermedi. O kadar büyük bir baskı içindeler ki yapacakları işten bile vazgeçiyorlar. Bizim gibi ilericiler söylediği için bu geri kafalılar geri adım attı. Buradan tekrar sesleniyorum 'eğer ilericiysen gel bu kursu tekrar aç" dedi.


GÜLCAN: “DÜĞÜNÜMÜZ ŞEN OLA”
Sözlerine “Düğünümüz şen ola” diyerek başlayan AK Parti Bayraklı İlçe Başkanı Yakup Gülcan, “11 Kasım 2013 yılında birlikte göreve başladığımız, birlikte çalışmaktan onur duyduğum yönetim kurulu üyelerine, gençlik kolları üyelerine, Kadın Kolları Başkanımıza kucak dolusu şükranlarımı sunuyorum. Yeni bir yönetim kurulu oluşacak. Devam edecek edemeyecek arkadaşlar olacak lütfen hiçbir arkadaşım gönül koymasın. Bu bir bayrak yarışı… Bana yönetim kurulu ne yapar diye sorduklarında şunu söyledim benim bayraklıda 40 bin 244 yönetim kurulu üyem var. Muradımız odur ki her gün her saat her dakika ardı ardına aramıza yeni üyelerimiz katılsın. Bir kartopu gibi büyüyerek yolumuza devam edelim” diye konuştu. 
 K.:İZMİRAKKADIN

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.