REKLAM ALANI

KHA HABERLER

SEVGİLİ ONİKİ BURÇ ÜYELERİ....!!!! MAYIS AYI OLUMLAMALARINIZ VE ESMALARINIZ....!!!

KOÇ: (21.03---20.04)
Olumlamanız: Ben her zaman sağduyulu hareket ederek, isabetli kararlar veririm...
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Hadi'
Baylar: 'El Hadi'
Günlük okuma sayınız: 20 Adet...
BOĞA: (21.04---20.05)
Olumlamanız: Paranın görevi bana akmak, ben son derece zengin ve varlıklıyım.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Muğni'
Baylar: 'El Muğni'
Günlük okuma sayınız: 1.100 Adet
İKİZLER: (21.05---21.06)
Olumlamanız: Allahın güç ve kudretine sığınarak kendimi güvende hissediyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Hafız'
Baylar: 'El Hafız'
Günlük okuma sayınız: 998 adet
ASLAN: (23.07---23.08)
Olumlamanız: Yaşamın akışına gerçek anlamda güveniyor, RABBİMİN koruması altında olduğumu biliyor ve inanıyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Muıydül'
Baylar: 'El Muıydül'
Günlük okuma sayınız: 550
BAŞAK: (24.08---23.09)
Olumlamanız: Yaşamımda herşey kolay ve rahat akıyor, arzu ettiğim tüm maddi ve manevi kapılar, ardına kadar açılıyor.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Fettah'
Baylar: 'El Fettah'
Günlük okuma sayınız: 489 adet
TERAZİ: (24.09---23.10)
Olumlamanız: Kendimi maddi ve manevi rızk enerjisine açıyor, her anlamda zenginleşiyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Rezzak'
Baylar: 'El Rezzak'
Günlük okuma sayınız: 308 adet
AKREP: (24.10---22.11)
Olumlamanız: Zenginleşiyorum ve şükran duygusuyla yaşıyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Varis'
Baylar: 'El Varis'
Günlük okuma sayınız: 707 Adet.
YAY:(23.11---21.12)
Olumlamanız: Ben daima ALLAH tarafından korunur ve desteklenirim ve doğru olana yönlendirilirim.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Müheymin'
Baylar: 'El Müheymin'
Günlük okuma sayınız: 145 Adet.
OĞLAK: (22.12---20.01)
Olumlamanız: Kendimi sonsuz sevgiye açıyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Vedut'
Baylar: 'El Vedut'
Günlük okuma sayınız: 400 Adet
KOVA: (21.01---19.02)
Olumlamanız: Yaşamımda denge içindeyim, yaşamın akışına ve geleceğimin muhteşem olduğuna güveniyorum. Her zaman doğru kararlar veriyorum.
Esmanız: Bayanlar:'Ya Hadi'
Baylar: 'E l Hadi'
Günlük okuma sayınız: 400 Adet
BALIK: (20.02---20.03)
Olumlamanız: Özümdeki güzellikleri ortaya çıkarıyor ve sevdiklerimle beraber
yaşamdan zevk alıyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Muksit'
Baylar: 'El Muksit'
Günlük okuma sayınız: 209 Adet.
Yüreğinizdeki sevginin, tüm bedeninizi ve duygularınızı yıkamasına ve iyileştirmesine izin vererek, sevgi dolu dünyanızda, sadece sevinç ve mutluluk verici deneyimler yaratmanızı diliyorum...
Sevgilerimle...!!!!
Uzm. Astrolog: Meral Karaca.
Tel: 0 537 497 1007

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.