REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Dinçer Çankaya:Sofu

yeter sofu düş yakamdan yıldızlar aşkına Ehmedé Xanî hatırına hasta oldum sana ve sahtekarlıklarına... ben mazlum ben yitirilenlere ağıtlar yakan sen paragöz inanç düşmanı afyonsun afyon oğlu afyon.... çalışmazsın fakat zenginsin zekatlar fitreler zavallılar sağolsun muskalarda cabası.... ben ezilmiş sömürülmüş yok edilmeye mahkum kalmışım sen misvağın ağzında ağlık yapmışsın sömürmüşsün inançlıyı Allah adına ve sen inancı bilmeden kendini tanımadan... ne istersin benden saldırma bu komünist diye fuluk hak hukuk adaletle Allaha inan sömürme garipleri sen sev herkesi kul hakkı yeme imana gel dört karıya sen yetmezsin Allahtan kork bekar fakir gençler var civanlar var kalmadı sana hak yemek bak bak küfür ediyorsun Allah adıyla bize lanetler okuyorsun zalimce dinin sahibi edasıyla ve kükreyerek bak sofu akıllı sofuluk hak hukuk ve adaletle olur insan sevgisi yücedir onlarca ezilen kardeştir ezen düşmandır inananlarca sen ey sahte sofu din sömürücüsü afyon oğlu afyon halkım ölüyor katliam yaşanıyor diller yasaklanıyor bu mazlumlara sahip çıksana bırak dalevereyi gel hak yoluna sev koru sömürme inan zulme her yerde savaş aç zulmün ırkı olmaz de ve heryerde savaş zalimle ben o zaman sana kurban olurum Dinçer Çankaya/ KHA

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.