REKLAM ALANI

KHA HABERLER

AHMET UĞUR BARAN BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYLIĞIYLA İLGİLİ TANITIM VE BASIN AÇIKLAMASI YAPTI



AHMET UĞUR BARAN BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYLIĞIYLA İLGİLİ TANITIM VE BASIN AÇIKLAMASI YAPTI

İZMİR KARŞIYAKA AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI AHMET UĞUR BARAN ÇOK İYİ BİR PERFORMANS İLE TECRÜBELİ SİYASETÇİLERİ KISKANDIRACAK KADAR İYİ BİR KONUŞMA YAPTI.

AYNI ZAMANDA İL ENGELLİLER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANI BEYİN ENGELLİ DEĞİLİM DEDİ İZLEYİCİLERİN SLOGANLARLA DESTEKLEDİĞİ ADAY ADAYI PROJELERİNİ ANLATTI. İYİ BİR SUNUM VE ORGANİZE İLE GÖNÜLLERİ FETHETTİ






Sayın Millet Vekilim
Sayın İl Başkanım
Sayın İlçe Başkanım
Değerli Divan
Çok Kıymetli Dava Arkadaşlarım
Hepinizi Sevgi Saygı Ve Muhabbetle Selamlıyorum
Sözlerime Başlamadan Önce
Çocuklarımızın Yetişmesinde Büyük Rol Oynayan Her
Türlü Fedakarlığı Gösteren Sevgili Öğretmenlerimize
Çok Şey Borçluyuz Öncelikle Baş Öğretmen Mustafa
Kemal Atatürk Ve Tüm Öğretmenlerimizin Öğretmenler
Gününü Kutluyorum.


Beni Bir Çoğunuz İl Engelliler Koordinasyon Merkezi
Başkanı Ahmet uğur Baran Olarak Tanıyorsunuz.
Şimdi Sıra geldi En Güzel Çocukluk Ve Gençlik Yıllarımı
Geçirdiğim Ve Engelimi Aşmamda Bana çok Büyük Katkısı Olan  Karşıyakama Vefa Borcumu Ödemeğe.
Karşıyaka ya Çağ Atlamak İçin Karşıyakayı Yeniliklerin Pilot Kenti yapmak İçin Belediye Başkan Aday Adayı Olarak Karşınıza Çıktım.
Çok İsterdim Sizlere Karşıyakayı Gökdelenlerle Donatı cam Demeği ancak Bunu Demeyeceğim.
Çünkü aday Adaylık Başvurumu Yaptıktan Sonraki Tek Sloganım Binalara değil İnsana Hizmet Oldu.
Karşıyakanın Sorunlarına 25 Yıldır karşıyakada Yaşayan Bir Birey Olarak Vakıfım Ve Bu Sorunları Hızlı aynı Zamanda Da Düşük Maliyetli Çözümlerle Aşma Yeteneğine Dahası aşma Gücüne Sahibim.
Belediye Başkanlığında Dış Görünüşünüzün Pek bir Önemi Yoktur Önemli Olan Aklınız Ve Fikrinizdir.
 Bu Aklı Ve Fikri bana Verdiği İçin Rabbime Binlerce Kez Hamd Ediyorum .
Göreve Gelip Karşıyakamızı Ak Belediyecilikle Tanıştırdığım Gün Olmazsa Olmazlarım Olacak Bunların En Önemlisi Karşıyaka da Engelli yaşlı Ve Bakıma Muhtaç Vatandaşlarımız İçin Yatılı Bir Tesis Kurmaktır.
 Bu tesis Bahsettiğim Vatandaşların Aileleri  Şehir Dışına Çıkma ihtiyacı Duyduğunda Yaşlısını Engellisini gönül Rahatlığıyla Emanet edebilsin Diye Kurulacak Ayrıca Hiç Bir Ücret Talep Edilmeyecek .
Tesisimiz Aynı Zamanda Zor Durumda Kalmış Vatandaşlar İçin Gündelik ihtiyaçlarını Giderebilme Şansına Verecek İşin Özü Karşıyakalı Benimkimsem Yok sada Aslanlar Gibi Belediyem Arkamda Diyecek.
Bunu Karşıyaka İçin İstiyorum Ve Sonrasında Tüm Türkiye’deyayılmasını Umuyorum.
Bir Başka Olmazsa Olmazım Karşıyaka’da Hobi evleri İnşaa Etmek. Bu Tesisin Amacı Bilgisayar başından Kaldıramadığımız Çocuklarımızı toprakla Uğraştırıp Sebze Meyve Yetiştirmenin Keyfine Vardırmak Bu tesis Belediye Tarafından Uygun Fiyatlarla Günlük Haftalık Ve Aylık Olarak Kiraya Verilecek.
 Karşıyakalı Tatile İhtiyaç Duyduğunda Özellikle de karşıyakanın Yaşlı Nüfusu Çok Uzaklara Gitmeden Belediyenin Tesise servis Yapan Ücretsiz Aracıyla Kusursuz Tatil Keyfine Varacak.
 Karşıyakalılar Ve Karşıyaka Esnafı Belediyeye Randevu Almadan gelip Sıkıntılarını Paylaşacaklar Ve Bu Sıkıntıların Ne Kadar Hızlı çözüme Kavuştuğunu Görünce Mutluluğu Şaşkınlığı Aynı Anda yaşayacaklar.
Ben Sözlerime Son Verirken Kişisel Bir İstek Ve Hayalimden Bahsetmek istiyorum Karşıyakada Görev Sürem Bittikten Sonra İsmimle Değil bıraktığım Eserlerle Anılmak İsterim.
 Daha Da Önemlisi dünyada Ki İşim bittikten Sonra Oğlumun Arkamdan Şunu Söylemesini Hayal Ederim benim Babam Engelliydi Ancak Yaptığı Hizmetlerle Bıraktığı Eserlerle Gönüllerde Yer Etti.
Umuyorum Allah Bana Bu Hayalimi Ak Belediyecilikle Gerçekleştirme Fırsatı Verir.

Teşekkür Ederim dedi

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.