REKLAM ALANI

KHA HABERLER

ŞERAFETİN ŞIVGIN DOSTUMA İTAFEN






Ben 7 ay gibi bi sure izmir sosyal medya ortamından uzak kalmıştım 

Geçerli bir sebep yüzündendi bu  ceza yattım
Bu sureç içinde bazı arkadaşlarım beni ABYB  Bornova şubesi başkanlığı görevimden atıklarını ifade etmişler,
 bu arkadaşım malesef kendisinde yetki abartısı yaşamış '' kendisini bilir ''ama gene açıklıya yım  bu arkadaşımın  adı şerafetin şıvgın dır .. Bu an itibari ile görevime irtibatımın kesildiğine dair tarafıma herhangi bir belge iletilmemiştir ve sayın genel başkan  Salih Ergül beyefendininde yetkimi almadığını bizati bugün tarafıma ilettiler fakat konak ilçesinde görevli olan  eski başkanı şerafetin  şıvgın beyi n yetkilerini aldığını ve artık ABYB  ile ilgisinin kalmadığını  açıkça ifade etmişlerdir burada mesele benim bornova başkanı kalıp kalmamam değil mesele arkadaş bildiğim  şahsın menfatsiz faydalar sağlamaya çalıştığım  bu şahsın ahde vefa yerine ihaneti seçmesi ve değerli dostlarıma beni küçük düşür
meye çalışmasıdır . İşte son hal bu ben. Yetkliyim halen kendisi yetkileri elinden alınmış, İzmir Valiliğine ve Konak Kaymakamlığına görevlerınden alındıklarına dair açıklamaları bizzati genel başkan sayın Salih Ergül tarafından bilgilendirilmişlerdir bana gelince  istişare toplantısı yapılacak ABYB  tarafından bende İzmir geneline talip olacağım İzmirde ABYB  İzmir başkanlığına talip olacağım  uygun görulmediği takdirde  Bornova yetkisine sahibim  devam edip edemiyeceğim istişare toplantısında netlik kazanacak ..Kamuoyuna saygılarımla 

Zakir Kaya
Kaya net Grubu yön kurl başk 
Eskiharman derneği kurucu genel başkanı


AŞAĞIDA Kİ LİNKE TIKLIYARAK HABERİN TAMAMINI OKUYABİLİRSİNİZ

http://bornovaanewshaber.blogspot.com.tr/2014/08/abyb-genel-baskanindan-sok-karar.html




Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.