REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Meral Karaca Uzm Astrolog ,yaşam Koçu EYLÜL AYI OLUMLAMALARINIZ ve ESMALARINIZ.....

EYLÜL AYI OLUMLAMALARINIZ ve ESMALARINIZ.....
KOÇ BURCU:
Olumlamanız: Kendime ve ilahi akışa güveniyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Selam'
Baylar:'Es Selam'
Okuma adediniz: 131
Bu Esma sayesinde Eylül ayınız, son derece huzurlu ve güven içinde geçecektir.
BOĞA BURCU:
Olumlamanız: Yürekten inancımla, diliyorum ve gerçekleşiyor.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Vacid'
Baylar: 'El Vacid'
Okuma adediniz: 196
Bu esma sayesinde, geçmişte yitirdiğiniz para, sevgili, fırsat gibi tüm güzellikleri hayatınıza çekebileceksiniz.
İKİZLER BURCU:
Olumlamanız: Aşka güvenmeyi ve sakin olmayı seçiyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Halim'
Baylar: 'El Halim'Okuma adediniz: 88
Bu esma sayesinde, Eylül ayınızı, sakin, esnek ve akışta geçirebilirsiniz.

YENGEÇ BURCU:
Olumlamanız: Kendimi seviyor, sayıyor ve kendime hakettiğim değeri veriyorum...
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Celil'
Baylar: 'El Celil'
Okuma adediniz: 73
Bu esma sayesinde, kendinizi güvende hissedecek, kendi değerinizin farkına
varacak ve başkalarından da hakettiğiniz değeri görebileceksiniz...
ASLAN BURCU:
Olumlamanız: 'Kendimi muhteşem oluşumlara açıyorum ve şans yağmurlarıyla ıslanıyorum.'
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Bais'
Baylar: 'El Bais'
Okuma adediniz: 573
Bu esma sayesinde, mucizevi yeni oluşumların gerçekleşmesini sğlayabilirsiniz...
BAŞAK BURCU:
Olumlamanız: İkram sahibine şükrediyor ve sonsuz teşekkür ediyorum. Sonsuz olasılıklar içinden en muhteşem olanı yaşamımda gerçekleşiyor.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Melikel Mülkü Zül Celal-i vel İkram'
Baylar: 'El Melikel Mülkü Zül Celal-i vel ikram'
Okuma adediniz: 1312
Bu esma sayesinde, enerjilerin böylesine güçlü ve kadersel aktığı bu ayda, en güzel mucizeleri yaşamınıza çekebileceksiniz...
TERAZİ BURCU:
Olumlamanız: Bilinçaltımı arındırıyorum ve güven içerisinde huzurla yaşıyorum.
Esmanız: Bayanlar: 'Ya Gaffar'
Baylar: 'El Gaffar'
Okuma adediniz: 1281
Bu esma sayesinde, bilinçaltınızı olumsuz duygu ve düşüncelerden arındırarak, kendinizi güvende hissedebilirsiniz...
AKREP BURCU:

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.