REKLAM ALANI

KHA HABERLER

GAZİEMİR AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI MEDİHA BALBAKAN YENİ EĞİTİM YILI MESAJINDA ÖĞRENCİ VE EĞİTİM CAMİASINA BAŞARI DİLEDİ

GAZİEMİR AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI MEDİHA BALBAKAN YENİ EĞİTİM YILI MESAJINDA ÖĞRENCİ VE EĞİTİM CAMİASINA BAŞARI DİLEDİ

GAZİEMİR AK PARTİ BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI MEDİHA BALBAKAN

2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı Mesajı


Bir ülke için yapılacak en önemli yatırım insana, özellikle de çocuklara ve gençlere yapılan 
yatırımdır" 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı'nda, 
değerli öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve tüm eğitim camiasına başarılar diliyor, eğitim-
öğretim yılının verimli geçmesini diliyor, selam ve sevgilerimi iletiyorum.

"Medıha Balbakan

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.