REKLAM ALANI

KHA HABERLER

KAYAnetGRUBU ADINA YAZAR FERAHİ YURTSEVERİN 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı’MESAJI

 KAYAnetGRUBU ADINA YAZAR FERAHİ YURTSEVER'İN 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı’MESAJI



 KAYAnetGRUBU ADINA YAZAR FERAHİ YURTSEVER'İN 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı’MESAJI


''Türkiye’nin geleceğini emanet ettiğimiz, sevgi, sabır ve özveriyle görevlerini yerine getiren öğretmenlerimize 

,yarinlarimiz olan degerli ogrencilerimize,ve tum egitim camiamiza
2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı’nda, başarılar diliyor, Yeni eğitim-öğretim yilinin ozellikle 8 .Sinif ve lise son sinif 
ogrencilerimizin girecekleri sinavlarda basarilar diliyor,hayirlara vesile olmasini temenni edıyoruz 
KAYAnetGRUBU '' Ferahı Yurtsever.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.