REKLAM ALANI

KHA HABERLER

TÜRK İŞÇİ EMEKLİLERİ VE ZİHİNSEL ÖZÜRLÜ FEDERASYONU BAŞKANLARI İLE BULUŞTUK.


Bu Hafta Türk İşçi Emeklileri Konak ilçe Dernek Binasında  Sayın A,Bari Arat 'a(Türk İşçi Emeklileri Konak ilçe Dernek Başkanı.) 
Konuk olduk ziyaretimizi Sayın Sabbahatin Elçi ,(Ağrı  Birliği başkanı.y ,) 
Sayın Hayrettin Yaşar(Zihinsel Engelliler Federasyonu Başkanı Ege bölge sorumlusu.)
Sayın Fikriye Şırış  (T, İ ,E ,Yön kur üye'si ve muhasip.)
 Yönetim Kurulu'nda görevli Sayın Mehmet Güneş,Sayın Hamit Çıtak, Sayın Kasım Arat,Sayın ,Sayım Özdemir ve Sayın Osman Atabey İle istişarede bulunduk tecrübeli başkanları titizlikle ve keyif ile dinledim ne çok bilinmeyen sorunlar varmış ve aydınlatılması gereken  ne çok problemler zinciri varmış notlarımı aldım ve önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşmayı düşünüyorum akabinde misafir perverliklerini gösterdiler yoğun programımıza rağmen bu değerli insanları kıramadım kendilerine teşekkür ediyorum misafir perverliklerinden dolayı bu anları ölümsüzleştirmek için belgeledik resimleri haberimizde görebilirsiniz bu konuyu daha sonra geniş bir şekilde işleyeceğiz dertlerini izlerle paylaşacağız saygılarımla 









Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.