REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Kadın ve Yaşam Derneği’nin düzenlediği Kahvaltı'lı tanıtım ve dayanışma toplantısına Beklendiği gibi ilgi gördü





Kadın ve Yaşam Derneği (KAYAD) Pınarbaşı Aşiyan Düğün Salonu'nda kahvaltılı tanıtım ve dayanışma toplantısı düzenledi.

İZMİR: Meral Poyraz'ın Başkanı Olduğu (KAYAD,)ve yönetim Kurulu Üyeleri Şehriban Tekçe ,Perihan yardımcı,  Figen Turan, , Serap Yılmaz,Melek Büyüköztekir,  Hediye Uyulgan   Serpil Beyazıt, dan Oluşan. Kadın ve Yaşam Derneği’nin düzenlediği Kahvaltı'lı tanıtım ve dayanışma toplantısına Beklendiği gibi ilgi gördü salon doldu sunuculuğunu -KHA-yılın en iyi sunucusu ödülü sahibi TRT,İzmir Kent radyosu program yapımcısı gecenin rengi programının yıldızı (KAYAD) Derneği Kurucu Yönetim Kurul Üyesi Şehriban Tekçe'toplantının sunumu nu bizzat yaptı Kadın ve Yaşam Derneği’nin düzenlediği tanıtım ve dayanışma toplantısına Bornova Kaymakamı Kadri Canan, Bornova Belediye Başkanı Olgun Atila, Bornova Belediye eski Başkanı Kamil Okyay Sındır, Milli Eğitim Müdürü Kadir Kadıoğlu, İl sağlık Bornova Şube Başkanı, Bornova AK Parti İlçe Başkanı Arslan Keskin, CHP İlçe Başkanı Fatma Doğru, CHP Milletvekili Mustafa Balbay, CHP Milletvekili Mustafa Moroğlu, CHP Milletvekili Hülya Güven, CHP Milletvekili Aday Adayı Atila Sertel, CHP 2.Bölge Milletvekili Aday Adayı Ayten Gülsever .Hüseyin Sezer,Şener Akdemir,Halil Dağlıer, Hasan Özcan, Ebru Okay, Nurgül Uçar, Songül Gök, Selma Nalbantoğlu, Ali Engin, Alikemal Elitaş , Akif Bozdağ, Mehmet Arısoy, Nevzat Kavala, Mehmet Arısoy, Muhsin Kurtkatılırken çok sayıda davetli vardı .
Kadın ve Yaşam Derneği(KAYAD) Yönetim Kurulu Başkanı Meral Poyraz yönetim kurulu ile çıktıkları bu yolda kadınların sesi olmak amacını taşıdıklarını belirterek günün önemine ilişkin yaptığı konuşmasında, kadına karşı bilinçlendirmeye vurgu yaparak kadınlara daha fazla hak ve özgürlük tanınmasının altını çizdi. yeni kurulan derneğin bu denli taraftar ve davetli ile geçirmekten duyduğu mutluluğu ifade etti

"SESSİZLİĞE ÇIĞLIK"

KAYAD dan İzmir de dayanışma toplantısı

Ayrıca Ülkemizde özellikle son zamanlarda yaşanan kadına şiddet olaylarının üzücü olduğunu vurgulayan Başkan Poyraz kadınlara eşit özgürlük ve hakların tanınmasına önem verilmesi gerektiğini belirterek; "Birlik ve beraberlik çatısı altında çıktığımız bu zorlu yarışta beni yalnız bırakmayan yönetim kurulu üyelerine teşekkürlerimi iletiyorum. Sessizliğin dili olmak adına dernek olarak elimizden gelen neyse yapmaya devam edeceğiz" dedi .-KHA-yılın en iyi sunucusu ödülü sahibi TRT,İzmir Kent radyosu program yapımcısı gecenin rengi programının yıldızı (KAYAD) Derneği kurucu yönetim kurul üyesi Şehriban Tekçe'her düşünceden partididen Siyasilerimimiz burada AKP.CHP,MHP. ve tüm partilerin bize vermiş oldukları destekten mutluluk duyduk aday adaylarımızada yanımızda oldukları için teşekkür ederim İzmir'de her ilçeye görev vermek istiyoruz kadınlarımız örgütllensin tek ses olsun diye çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz. Kahvaltı toplantımızda,  Dostlar ile birlikte olmaktan mutluluk duyduğunu ,yaptığı sunumdan keyif aldığını  belirtti .Amaçlarının 500 kişi ile kahvaltıda buluşmak olduğunu buna göre salon tutuklarını  ama 750 katılımcının kendilerini onurlandırdığını ifade eden tekçe konuklarımız salunumuza sığmadı bu yoğun ilgi bize güç verdi dedi .Bizlerde Başarılı  Derneği duyarlı sorumluluk ve dayanışma içinde yaptıkları çalışmalarını başarılı buluduğumuzu ifade ederek başarı diliyoruz ...KHA..

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.