REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Kocaoğlu:Böyle bir şeyi bekliyordum.

Kocaoğlu: Bekliyordum

BÜYÜKŞEHİR Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nu Bayraklı’daki spor salonu açılışında aday olup ön seçime girmeye çağırdığını hatırlatarak, kararı için teşekkür etti. Kılıçdaroğlu’nun önceki gün kendisini arayarak kararını bildirdiğini aktaran Kocaoğlu, şunları söyledi:

Kontenjanlar önemli
“Böyle bir şeyi bekliyordum. Demokratikleşmeyi, tabana yayılmayı, CHP tekrar ülkenin gündemine getirdi. Genel başkanımız ilk defa İzmir’den aday olarak ve ön seçime girerek taçlandırdı. Bir önemli konu da 2. bölgedeki kontenjan sayısının ne olacağı. Telefonla görüşmemde, genel başkanımızın büyük bir oranla ikinci bölgenin kontenjanında indirim yapacağı intibaı edindim.”
İki katını versin
Ak Parti İl Başkanı Bülent Delican’ın, Kılıçdaroğlu için, “29 Mart’taki ön seçimde onu partilileri sandığa gömmezse, biz 7 Haziran’daki genel seçimde sandığa gömeceğiz” sözleri hatırlatılınca Kocaoğlu, “Her kim benim için, İzmir için, CHP için, genel başkanımız için ne düşünüyorsa, olumlu ya da olumsuz Allah ona iki katını versin” diye konuştu.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.