REKLAM ALANI

KHA HABERLER

KAHVE FALINDA ÇIKAN VEKİL DAĞILIMI ''KURMACA''.

İzmir yoklaması tamamlandı Ankara'da bakalım ne gelişmeler olacak bu hareketlilik  sonucunda makama en fazla 10 AK Partili seçilecek kalan 200 yakın aday adayı arasında kırgınlık ve dargınlık olmaması gerekir sonuçta amaç aynı partiye yararlı olabilmekse akli selim kazanmalı.asıl CHP de yoğun Aday Adaylığı bekleniyor ve solcular her zaman tartışma ortamını sever ve demokrasi savaşı verir burada büyük bir hareketlilik beklenebilir kopmalar beklene bilir çünkü işçi partisi vatan partisi adında değişime gitti.! DSP ,CHP ye göz kırptı ama Vatan partisi oylarını ciddi bir şekilde yükseltecektir. HDP Türkiye'nin batısında oylarını yükselteceğe benziyor İzmir için AK Parti biraz daha güçlenecek CHP .nin azda olsa oy kayıbına uğrayacağını düşünüyorum , özellikle AK Parti eğitimli gençleri tercih edecek  her zamanki gibi beklenmeyen isimlerden yana tercih kullanacak bundan hiç şüphem yok aksini savunanlar ada saygı duyabilirim ama benim fikrim bu 10 Vekil AKP .,13 Vekil CHP ,MHP 2 Vekil .HDP 1 Vekil baktığım falda bu çıktı  bu tutmaya bilir ama ben şansımı denedim seçim sonu cevaplarınızı bekliyorum. Saygılarımla.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.