REKLAM ALANI

KHA HABERLER

GAZİEMİR BELEDİYESİ BELEDİYE MECLİS ÜYESİ ADAY ADAYI FADİK FEREK İ TANIYALIM

 GAZİEMİR BELEDİYESİ BELEDİYE MECLİS ÜYESİ ADAY ADAYI FADİK FEREK İ TANIYALIM

1970 Yılında Aksaray'da doğdum. İlk, Orta ve Lise tahsilimi burada tamamladıktan sonra 1989 yılında Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulunda Eğitim gördüm. 1990 yılında İstanbul Emniyet Müdürlüğün'de Polis Memuru olarak göreve başladım.

. Şark hizmetimi 1997-2000 yılları arasında Ağrı İl Emniyet Müdürlüğün'de yaptım. 2000 yılında İzmir Emniyet Müdürlüğü Gaziemir İlçe Emniyet Müdürlüğü, Gaziemir Polis Merkezi Amirliğin'de Kimlik Bildirme, Adli Büro, Gaziemir ilçe Trafik Tescil Bürolarında çalıştım. 2010 yılında İzmir Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Şube Müdürlüğünde görev yaptım. 2012 yılında Akparti İzmir İl Kadınkolları Kongresi ile, Yönetim Kurulu Üyesi seçildim. Akparti İzmir İl Kadınkolların'da, Yönetim Kurulu Üyeliği yanısıra, Beydağ İlçe Koordinatörlüğü, Ödemiş, Kiraz Bergama, Bayındır Seçim İşleri ve Yerel Yönetimler birim koordinatörlüğü yaptım. İktisat Fakültesi Halkla İlişkiler bitirdim. Halen İktisat Fakültesi Uluslararası İlişkiler 4. sınıfta okuyorum. Anadolu Birliği Derneği, İzmir Muhtaç Çocuklar Derneği, Kızılay Derneği, İnsan İçin Umut Derneği, Engel-Siz Yaşam Derneği üyesiyim. Aktif olarak dernek çalışmalarına katılıyorum. Evliyim. Eşim TSK 'dan emekli Subay, 9 Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Çevre Mühendisliği 3. sınıf ve Ortaokul 1. sınıfta okuyan 2 kızım var. 1990 yılında başlayan " Vatanım ve Milletim en iyi hizmete layıktır." hizmet anlayışımı arttırarak sürdürmek istiyorum. Allah hayırlı uğurlu etsin.

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.