REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Ege “Eğitim”e başladı




İZMİR :Ege Üniversitesi(EÜ) Eğitim Fakültesi  2014-2015 Eğitim  Öğretim Yılı Açılış Töreni ve Oryantasyon Programı, Eğitim Fakültesi Kültür Salonu’nda gerçekleştirildi.
Açılış törenine  EÜ Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Atilla Silkü, Prof. Dr. Semih Ötleş, Genel Sekreter Prof. Dr. M. Bülent Özkan, İTÜ Geliştirme Vakfı Okulları NESAN Yerleşkesi Okul Müdürü Bülent Öz, Eğitim Fakültesi Dekan Vekili  Prof. Dr. Süleyman Doğan, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı.

“DAHA ÖN SIRALARDA YER ALIYORUZ”
Törende açılış konuşmasını yapan Prof. Dr. Doğan, “ Yeni eğitim- öğretim yılının ilk haftası nedeniyle burada toplandık. Akademik kadromuz nitelikli öğretmen, stratejik danışman ve bilim adamı yetiştirmek üzere yeterli donanıma sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Fakültemizin lisans programları Türkiye’de ki diğer üniversitelerin lisans programlarına göre daha ön sıralarda yer almaktadır” dedi.


“Biz akademik personeller, uzmanlar ve psikolojik danışmanlar olarak her şeyden önce kişilik sahibi yurttaşlar yetiştirmek zorundayız” diyen Prof. Dr. Doğan,  “Bu sorumluluğun önemli boyutunu sizin istekleriniz oluşturuyor. Değerli öğrencilerim bu kutsal mesleği tercih ettiğiniz için sizlere teşekkür ediyorum ve kutluyorum” diye konuştu.


 “PASAPORTUNUZU HAZIRLAYIN”
Prof. Dr. Atilla Silkü, “ Ege Üniversitesi’ne kayıt yaptırdığınız anda pasaportunuzun olması gerekiyor. Avrupa Kredi Transfer Sistemi  (AKTS) ve Bologna süreciyle öğrencilerimize Avrupa kapısı açılıyor. Türk Kültürünü Avrupalı arkadaşlara anlatacaklar sizlersiniz. Hepinize başarılı bir akademik yıl diliyorum. Egeli olmanın verdiği özgüveni yaşamanın farkına varmalısınız, hepinize teşekkür ediyorum” diye konuştu.
İTÜ Geliştirme Vakfı Okulları NESAN Yerleşkesi Okul Müdürü Bülent Öz, “Öğretmen Olmak” isimli ilk dersi yaptı.
Törende Eğitim Fakültesi’ni dereceyle kazanan  Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü öğrencisi  Fernur Gümüş’e, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü öğrencisi  Zeynep Yanartaş’a, Türkçe Öğretmenliği Bölümü öğrencisi  Müyesser Karataş’a ‘Başarı Belgesi’ verildi. 

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.