REKLAM ALANI

KHA HABERLER

TMMOB Ziraat Mühendisleri Odamızın 60. Onur Yılı



TMMOB Ziraat Mühendisleri Odamızın 60. Onur Yılı dolayısıyla Izmir Şubemiz tarafından düzenlenen törende;
"TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası Örgütlülüğüne, Türkiye Tarımına ve Demokrasi Mücadelemize" yapmış olduğumuz hizmetlerin anısına Plaket ile Onurlandırıldım. 17 dönemde Yönetim Kurulu Üyeliği, 18, 19 ve 20. dönemlerde 2.Başkanlık ve 21, 22 ve 23. dönemlerde de Başkanlık görevlerim esnasında birlikte mücadele ettiğim tüm Yönetim Kurulu Üyesi dostlarım ve tabii ki Oda Şubemiz çalışanları adına aldığım bu Plaket ile beni onurlandıran İzmir Şubemiz Başkanı ve tüm Yönetim Kurulu Üyelerimize şükranlarımı sunuyorum.





Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.