REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Ege Ağrılılar Federasyonu Temmuz Ayı Olağan Toplantısı Yapıldı

Ege Ağrılılar Federasyonu Temmuz Ayı Olağan Toplantısı

     İzmir Karşıyaka' daki Ege Ağrılılar Federasyonu genel başkanlık toplantı salonunda  2 temmuz saat 19 00' da başlayan  Ağrılılar Federasyonu aylık olağan toplantısında önemli ve hayırlı kararlar alındı. Yönetim kurulu toplantısında Ramazan' da iftar ve hayır işlerin organizasyonundan tutun da, pek çok etkinlik planı masaya yatırıldı. Görüşmeler sonucunda, belli programlar hazırlandı, barışa katkı sağlamak adına önemli hizmetler ve etkinlikler planlandı. Ayrıca basın danışmanlığı ve organizasyonlar için yetkiler verildi. Ağrılılar Federasyonu' nun aktivitelerinin artırılması ve daha kapsamlı ve geniş yelpazede hizmet vermesi için pek çok ayrıntı irdelendi. Ayrıca başkan yardımcısı Vahyettin Kaya, Menemen Asarlık'ta alıp bağışladığı arsa ve yaptıracağı dernek kompleksi hakkında federasyona bilgi verdi. Kaya, daha sonra takdir edilip alkışlandı ve kendisine toplantıda bulunanlar tarafından teşekkür edildi. Toplantıda hazır bulunan bazı isimler:
Ege Ağrılılar Federasyonu genel  başkanı Sayın Hasan Karabağ, yönetim kurulu başkan yardımcıları, Menemen Asarlık Ağrılılar dernek başkanı Sayın Vahyettin Kaya, yönetim kurulu üyesi, başkan yardımcısı;  iş adamı Abdulmenaf Aydemir, yönetim kurulu üyesi Hakkı Bayar, yönetim kurulu üyesi Yakup Matara, federasyon yönetim kurulu üyesi Necmettin Bayar, yönetim kurulu üyesi Ağrılı sanatçımız Nihati Agıri, yönetim kurulu üyesi Celal Bayar,  EGESERHATHABER yönetim kurulu başkanı Zakir Kaya yönetim kurulu üyesi Uğur yücel ,Murat Bayer ve Ağrılı yöneticiler hazır bulundu.


Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.