REKLAM ALANI

KHA HABERLER

HALİT TUNÇ 'UN KALEMİNDEN ''Kobanê''



Bu bayramımızda gasp edildi. Bu sevincimizde silahlarla kuşatıldı. KOBANİ’de FİLİSTİN’de kardeşlerimiz katlediliyor. 
Dinimizi, tarihimizi, kültürümüzü, bütün ahlaki ve insani değerlerimizi paletlerinin altına alan, kardeşlerimize tecavüz eden, mallarımız ganimet sayan İŞİD çeteleri bayramı İslam alemine haram etti.
Bu cinayet şebekesini mazlum Kürt halkının üstüne salan, ona destek veren, Kürt halkının acısından beslenen, yenilgisini kendi zaferi sananlar; yüce Allah’ın İzniyle kendi şeytanlarıyla birlikte ırkçılığın,ayrımcılığın kazanında kaynayacaklardır.
Saddam’da Halepçe’de binlerce Kürt’ü katletti. Kendini Müslüman sananlar bu katliamı savundu. Ona gerekçeler ürettiler. Şimdi onların tamamı (aşiretleriyle birlikte) helak oldular.
Herkes şunu bilsin; bugün canlarına, mallarına, ırzlarına, binlerce yıldır yaşadıkları topraklarına el konulmak istenen bu yerli halkın sahibi yüce rabbimdir.
Bugün hepinizden; KOBANİ’de bayramı mevzilerde geçiren orada şehit olan kardeşlerimiz için dua bekliyorum.



Kobanê
Benim Adım Kobanê; 
Dengbêjler destanımı,
Şairler acılarımı yazacaksa…
Mezopotamya’nın gururu
Amed’li kızın onuruyum.
Dicle’ye akan gözyaşı
Fırat’ın kimliksiz çocuğum.

Benim Adım Kobanê
Tanklarla,toplarla,en vahşi duygularla…
Kuşatmışlar yüreğimi.
Leş kargaları
Ha bugün ha yarın…
Bekliyorlar ölmemi.
Benim Adım Kobanê
Yeşerdiğim toprak,
Beslendiğim su
İnandığım Kur’an
Adına yemin ediyorum.
Ne Halepçe kadar çaresiz.
Nede de Koçgiri, Zilan gibi savunmasız.
Kendi yurdumu da çoğalacağım.
Benim Adım Kobanê
Günlerdir vuruluyorum aralıksız ve kimsesiz.
İŞİD’in cellatları
Biat çukurları kazıyor çocuklarıma…
Ah…
Bütün şiirler ateşe verilmiş
Bütün vicdanlar susmuş
Gençlerim vuruluyor, aşklarıyla birlikte.
Benim Adım Kobanê;
Ey düşmemi bekleyenler…
Kaktığımda da
Yine yürümek isterim sizinle
Çanakkale’de bir şehitlik ziyaretine…
                                                     Selam ve saygılarımla
                                                                                        ...Halit Tunç...(6 Ekim 2014)


Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.