REKLAM ALANI

KHA HABERLER

Kalbim Kobani'de atıyor...


Emperyalistleri ve onun işbirlikçilerini lanetliyorum...
Bölgede, insanlığın bilinen tarihi boyunca bin yıllardır birarada kardeşçe yaşam kültürünü geliştirmiş insanlarımızı dinsel, mezhepsel ve etnik niteliklere göre ayrıştırma çabalarına isyan ediyorum...
Ortadoğu'yu yeniden şekillendirme hakkını kendilerinde gören ve özgürlükler adına, barış adına, istikrar adına Ortadoğu'yu kan gölüne çevirenleri lanetliyorum...
Irak'ta, Suriye'de ve Ortadoğu'nun dört bir yanında yaşayan halkların insanca, birarada kardeşçe yaşam haklarını iğrenç emellerine ulaşabilmek adına kendilerinde gören katilleri ve onlara alet olanları lanetliyorum...
Bölgemizde ve ülkemizde ırkçılığı, şovenizmi, dinsel ayrımcılığı körükleyenleri ve onlara alet olanları lanetliyorum...
"Müslüman, müslümanı nasıl öldürür" kısır ve sakat anlayışın yerini "insan insana nasıl kıyar" anlayışının almasını diliyorum...
Kobani'de kuşatma altındaki Kürt veya hangi etnik kökenden, dinden veya mezhepten olursa olsun bütün kardeşlerimiz için ve onların biçare çocukları ve kadınları için, yüreğim kan ağlıyor ve onlara insanca onurlu yaşam mücadelelerinde başarılar diliyorum.
Vicdanen ve insanlık adına, Ortadoğu'da savaş, kan ve gözyaşının durdurulması adına bütün dünya halklarını "bir şey yapmaya" davet ediyorum...
Kobani, Ruanda olmasın...
Kobani, Felluce olmasın...
Kobani, Srebrenitsa olmasın...
Çocuklar, insanlar öldürülmesin..

                                                         .Prof. Dr. Kamil Okyay Sındır

Hiç yorum yok

hakaret içeren ve alâkasız yorumlar yayınlanmayacaktır. Hukuki sorumluluk yorum sahibine aittir.